Bc. Kristýna Kaniová

Bakalářská práce

Komparace dílčích prvků v inkluzivním vzdělávání na základních školách v České republice a Dánsku

Comparison of Inclusive Approaches and Methods Used in Primary Schools in the Czech Republic and Denmark
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá srovnáním práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na vybraných českých a dánských základních školách. První kapitola popisuje vývoj péče o jedince s postižením na našem území a postupný přechod k inkluzivnímu vzdělávání. Druhá kapitola se věnuje dánskému pojetí a fungování inkluzivní pedagogiky. Praktická část bakalářské práce zkoumala metody práce vybraných speciálních …více
Abstract:
The Bachelor's thesis deals with the comparison of work with pupils with special educational needs at selected Czech and Danish primary schools. The first chapter describes the development of care for individuals with disabilities in our territory since the founding of the first institutes and the process of transition of inclusive education. The second chapter focuses on the Danish concept and functioning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Márová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta