Spotřebitelské preference při nákupu vína – Bc. Veronika Stávková
Bc. Veronika Stávková
Diplomová práce
Spotřebitelské preference při nákupu vína
Consumer preferences of wine purchasing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelskými preferencemi při nákupu vína, a to především identifikací faktorů, které podstatným způsobem ovlivňují spotřebitele při nákupu vína. Cílem bylo navrhnout doporučení pro výrobce a distributory vína z hlediska optimalizace vybraných prvků marketingového mixu. Identifikace faktorů probíhala pomocí dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu prokázaly, že nejvíce …víceAbstract:
The diploma thesis deals with consumer preferences of wine purchasing, especially the identification of factors that significantly affect consumers when buying wine. The aim was to propose recommendations for wine producers and distributors in terms of optimizing selected elements of the marketing mix. The factors were identified using a questionnaire survey. The results of the research showed that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Podnikový management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference dlouhodobě nezaměstnaných
Miroslava Jandeková -
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
Jiří Prášek -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví
Milana Sibgatullina -
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
Martin Kulich -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
Vojtěch Sedlák