Bc. Veronika Stávková

Diplomová práce

Spotřebitelské preference při nákupu vína

Consumer preferences of wine purchasing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelskými preferencemi při nákupu vína, a to především identifikací faktorů, které podstatným způsobem ovlivňují spotřebitele při nákupu vína. Cílem bylo navrhnout doporučení pro výrobce a distributory vína z hlediska optimalizace vybraných prvků marketingového mixu. Identifikace faktorů probíhala pomocí dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu prokázaly, že nejvíce …více
Abstract:
The diploma thesis deals with consumer preferences of wine purchasing, especially the identification of factors that significantly affect consumers when buying wine. The aim was to propose recommendations for wine producers and distributors in terms of optimizing selected elements of the marketing mix. The factors were identified using a questionnaire survey. The results of the research showed that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Podnikový management