Identifikace cílové skupiny činohry Národního divadla moravskoslezského – Alexandra Tomášová
Alexandra Tomášová
Master's thesis
Identifikace cílové skupiny činohry Národního divadla moravskoslezského
Target Group Identification of Drama of the National Moravian-Silesian Theatre
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na identifikaci cílové skupiny činohry Národního divadla moravskoslezského. Hlavním cílem výzkumu bylo zjištění návštěvnosti činohry Národního divadla moravskoslezského a rozdělení návštěvníků do jednotlivých segmentů trhu. Na základě tohoto rozdělení byly identifikovány cílové skupiny, na které se má činohra Národního divadla moravskoslezského ve své marketingové komunikaci …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on identification of the target group of Drama of the National Moravian-Silesian Theatre. The main aim of the research was to discover the visit rate of Drama of the National Moravian-Silesian Theatre and to divide the visitors into separate segments of the market. Based on this division the target groups, which the Drama of the National Moravian-Silesian Theatre should focus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146444
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2022
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Milena Lahutová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMÁŠOVÁ, Alexandra. \textit{Identifikace cílové skupiny činohry Národního divadla moravskoslezského}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ei1kob/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace klientů obchodní banky
Nikola Filipová -
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Veronika Sekyrová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Marketingový mix vybraného podniku
Miguel Sanchez Delgado