Vliv ADHD na vzdělávání na 2. stupni základní školy – Nikol ČECHOVÁ
Nikol ČECHOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv ADHD na vzdělávání na 2. stupni základní školy
Education of students with ADHD at the second level of primary school
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o vlivu ADHD na vzdělávání na 2. stupni základní školy. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je úvodem do problematiky ADHD, obsahuje vymezení pojmu, základní projevy a specifika vzdělávání žáků s hyperkinetickým syndromem. Praktická část se zabývá analýzou skutečností, které mohou mít vliv na vzdělávání žáků s ADHD na 2. stupni základní školy. Je …viacAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the impact of ADHD on education at the second level of primary school. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is an introduction to the problem of ADHD, it contains the definition of the term, basic symptoms and specifics of education of students with hyperkinetic syndrome. The practical part deals with the analysis of facts …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: JUDr. Zdenka Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČECHOVÁ, Nikol. Vliv ADHD na vzdělávání na 2. stupni základní školy. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education for Lower Secondary and Secondary Schools / SPPma-SVmi
Práce na příbuzné téma
-
Přístup pedagogů 1. stupně na školách běžného a alternativního typu k žákům se SPU
Tereza LANDOVÁ -
Návrh bezpečnostního opatření pro základní školu z pohledu ochrany měkkých cílů
Dušan Moučka -
Analýza podpůrných opatření žáků s PASv inkluzivním vzdělávání na běžné základní škole
Monika Bartáková -
Podpůrná opatření u žáků s mentálním postižením v základní škole a v základní škole speciální
Lucie PŠENICOVÁ -
Základní škola
Ondřej Prosr -
Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu
Dominika Dvořáková -
Posouzení fyzické bezpečnosti Základní školy a Základní umělecké školy Líbeznice
Markéta Solarová -
Naplňování podpůrného opatření 1. stupně základní školy prostřednictvím distanční výuky
Anna JANDOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva