Spotřební chování a zdravý životní styl – Ivana Kolářová
Ivana Kolářová
Diplomová práce
Spotřební chování a zdravý životní styl
Consumer Behaviour and Healthy Life Style
Anotace:
Diplomová práce obsahuje devět kapitol. Teoretická část práce seznamuje čtenáře s teorií spotřebního chování a poukazuje na to, že člověk je ve svém životě a při svém rozhodování vždy ovlivněn mnoho zásadními faktory a to zejména kulturními, společenskými, osobními, psychologickými. Je zde nastíněn pohled čtyř myšlenkových škol, které se rozdílným způsobem dívají na spotřebitelovo chování předcházející …víceAbstract:
The theoretical part describes theory of consumer behavior and explores all related aspects such as social, cultural, private and psychological. Four different types of view are outlined in this part. These are economical, passive, cognitive and emotional. Theoretical part of the thesis further describes "healthy live style" and "eating behavior" of czech population. Practical part starts with a brief …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26630
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2011
- Vedoucí: Marie Hesková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26630
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová