Analýza marketingového prostředí občanského sdružení Hvězda – Luciana SAMELIAKOVA
Luciana SAMELIAKOVA
Bakalářská práce
Analýza marketingového prostředí občanského sdružení Hvězda
Analysis of Marketing Environment of Civic Association Hvězda
Abstract:
The purpose of this bachelor thesis is to analyse the current state of marketing environment and propose recommendations for improvement of marketing management in civic association Hvězda. The theoretical part deals with the basic information of non-profit organisations, marketing, marketing mix, specific of marketing management and marketing environment of non-profit organisations, including the …víceAbstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav marketingového prostředí a navrhnout doporučení pro zlepšení marketingového řízení občanského sdružení Hvězda. Teoretická část se zabývá základními informacemi o neziskových organizacích, marketingem, marketingovým mixem, specifiky marketingového řízení a marketingovým prostředím neziskových organizací včetně potřebných analýz. Praktická část blíže …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2013
Zveřejnit od: 17. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Sasínková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SAMELIAKOVA, Luciana. Analýza marketingového prostředí občanského sdružení Hvězda. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika specializace Management a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek -
Marketingové řízení neziskové organizace
Lucie RENDLOVÁ -
Současná praxe marketingové komunikace neziskové organizace
Markéta Petroušková -
Porovnání efektivity marketingových kanálů v digitálním prostředí pro prodej merche neziskové organizace FUCK CANCER, z. s.
Anna Hončíková -
Analýza marketingového prostředí organizace Naděje Zlín
Soňa Juhasová -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Marketingový mix organizace
Michaela Ošlejšková