Sociální odpovědnost a nákupní chování zákazníků vybrané společnosti – Katka Formanová
Katka Formanová
Bachelor's thesis
Sociální odpovědnost a nákupní chování zákazníků vybrané společnosti
Social Responsibility and Shopping Behavior of Customers of a Selected Company
Abstract:
Hlavním tématem této bakalářské práce je společensky odpovědné chování v kontextu jeho vlivu na nákupní chování zákazníků, především v České republice, vybrané společnosti, kterou je dm drogerie markt. Práce si klade za cíl identifikovat vliv společenské odpovědnosti dm drogerie na nákupní chování jejích zákazníků. Dílčím cílem je na základě vyhodnocení dotazníkového šetření vytvořit pro dm drogerii …moreAbstract:
The main topic of the thesis is the socially responsible behaviour of the company dm drugstore markt in the context of its influence on the consumer behaviour of customers especially in the Czech Republic. The objective of the thesis is to identify the influence of the social responsibility of the dm drugstore on the consumer behaviour of their customers. The partial objective is to, based on evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FORMANOVÁ, Katka. \textit{Sociální odpovědnost a nákupní chování zákazníků vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/eiwmh3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Analýza loajality zákazníků drogerie Rossmann
Adéla Čáslavková -
Loajalita zakazníků společnosti Dm-drogerie markt
Veronika Nevřivová -
Analýza loajality zákazníka drogerie Rossmann
Thuy Trang Dangová -
Loajalita zákazníka k vybrané retailingové firmě (TETA drogerie)
Radka Leblochová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights