Helen Minolová

Bakalářská práce

Marketing zaměřený na dětského spotřebitele

Marketing Focused on Kids Costumers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebního chování dětí a marketingu na ně zaměřeného. Teoretická část popisuje jednak specifika spotřebního chování dětí, kde je postupně rozebírána výjimečnost dětských spotřebitelů, čili to, v čem je jejich spotřební chování odlišné od chování dospělých. Stručně nás seznamuje s důvody, proč na dětského spotřebitele cílit marketingové aktivity. Není …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on children market behaviour and on the marketing strategies with chikdren as a target market. The theoretical part consists of description of the childrens' consumer behaviour, where will be analyzed the uniqueness of the child as a customer, in other words, how does the childs' consumer behaviour vary from the adult customer. This thesis will apprise us some reasons …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Miloslav Cváček

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod