Rebrand značky mobilního operátora Oskar na Vodafone – Bc. Tomáš VOTRUBA
Bc. Tomáš VOTRUBA
Bakalářská práce
Rebrand značky mobilního operátora Oskar na Vodafone
Changing the brand of mobile operator from Oskar to Vodafone
Anotace:
Obsahem této práce je podrobná analýza procesu změny značky (tzv. rebrandingu) operátora Oskar na Vodafone. Práce obsahuje jak teoretická východiska problematiky rebrandingu u velkých mezinárodních firem, tak hlavní důvody pro změnu značky u společnosti Vodafone. Samotným cílem práce pak bylo zhodnocení všech důvodů operátora Vodafone pro přistoupení k rebrandu Oskara a zhodnocení jeho efektivnosti …víceAbstract:
The goal of the graduation thesis is to analyse the whole process of changing name from Oskar to Vodafone (rebranding). There are both theoretical resources of rebranding used in the biggest international companies and the main reasons for changing Oskar brand to Vodafone brand. The main purpose of these theses is to consider reasons for changing Oskar brand to Vodafone brand and consider carefully …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
560
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOTRUBA, Tomáš. Rebrand značky mobilního operátora Oskar na Vodafone. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikace rebrandingu mobilního operátora
Martina VESELÁ -
Značka a její vývoj v čase. Studie rebrandingu na příkladu Vodafone.
Nikol Obrová -
Budování obchodní značky. Porovnání teorie a praxe na příkladu budování značky Oskar.
Daniel Krejsa -
Problematika přeměny lokální značky Oskar na globální značku Vodafone
Martina Cimpová -
Značka a její vývoj v čase. Studie rebrandingu na příkladu Vodafone.
Nikol Obrová