Personální marketing vybrané společnosti a jeho dopad na získávání zaměstnanců – Lucie Kroulíková
Lucie Kroulíková
Diplomová práce
Personální marketing vybrané společnosti a jeho dopad na získávání zaměstnanců
Personnel marketing of selected company and its impact on recruitment
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat činnosti v oblasti personálního marketingu konkrétní společnosti a provést výzkum vnímání síly zaměstnavatelské značky této společnosti, na jehož základě bude možné vyvodit relevantní závěry a doporučit dané společnosti podněty ke zvýšení efektivity personálních marketingových aktivit pro získávání kompetentních zaměstnanců. V první, teoretické části práce je uveden …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyse the activities in the field of personnel marketing of a company and to conduct a research which aims to investigate perception of strength of the company’s employer brand. Based on the analysis it is possible to draw relevant conclusions and provide the given company with recommendations to attract competent staff. The first, theoretical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80225
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Karolína Langšádlová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80225
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Employer branding: budování značky zaměstnavatele
Marek Vogl -
Vnímání značky zaměstnavatele studenty vysokých škol ekonomických oborů
Hana Myšáková -
Vnímání značky zaměstnavatele studenty vysokých škol ekonomických oborů
Hana Myšáková -
Budovanie značky zamestnávateľa vo vybranom odvetví
Denis Adam -
Rozdíl vnímání employer brandingu mezi generacemi X a Z
David Skopal -
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran