Lucie Kroulíková

Diplomová práce

Personální marketing vybrané společnosti a jeho dopad na získávání zaměstnanců

Personnel marketing of selected company and its impact on recruitment
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat činnosti v oblasti personálního marketingu konkrétní společnosti a provést výzkum vnímání síly zaměstnavatelské značky této společnosti, na jehož základě bude možné vyvodit relevantní závěry a doporučit dané společnosti podněty ke zvýšení efektivity personálních marketingových aktivit pro získávání kompetentních zaměstnanců. V první, teoretické části práce je uveden …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to analyse the activities in the field of personnel marketing of a company and to conduct a research which aims to investigate perception of strength of the company’s employer brand. Based on the analysis it is possible to draw relevant conclusions and provide the given company with recommendations to attract competent staff. The first, theoretical part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Karolína Langšádlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80225