Image Českého středohoří ve vztahu k turismu – Bc. Nikola RÁŽKOVÁ
Bc. Nikola RÁŽKOVÁ
Master's thesis
Image Českého středohoří ve vztahu k turismu
Image Central Bohemian Upland in relation to tourism
Anotácia:
Následující diplomová práce je zaměřena na image Českého středohoří ve vztahu k turismu. Hlavní hypotéza práce zní "V rozporu se středoevropsky unikátní krajinou je zde turismus nedostatečně vyvinutý, přičemž příčinou tohoto stavu je nedostatečné image regionu jako turistické destinace popř. nedostatečná kvalitativní a kvantitativní nabídka služeb". První část práce je úvodem do řešené problematiky …viacAbstract:
The present thesis is focused on the image of the Bohemian Uplands in relation to tourism. The main hypothesis of the work is following: "In contrast with how unique Central European landscape is, the tourism in the area is underdeveloped, which is caused by an insufficiently established image of the area as a tourist destination, and perhaps even by a qualitatively and quantitatively unsatisfactory …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Vladan Hruška, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RÁŽKOVÁ, Nikola. Image Českého středohoří ve vztahu k turismu. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Geography / Geography
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Udržitelný cestovní ruch ve vybrané destinaci
Nicola Dutkovičová -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu
Natálie Bartáková -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová -
Lisabon jako destinace cestovního ruchu
Ladislav Kympl