Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole – Martina Benová
Martina Benová
Bakalářská práce
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Nonverbal communication of a teacher during primary school lessons
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá neverbální komunikací učitele při výuce na základní škole. Poukazuje na rozmanitost neverbální komunikace a uvádí v souvislostech neverbální signály, které může učitel při výuce použít, a jejich funkce. Samotný vyučovací proces probíhá za užití komunikace verbální i neverbální. Neverbální signály mají ve školním prostředí významnou funkci. Cílem práce bylo …víceAbstract:
This bachelor diploma thesis deals with the nonverbal communication of a teacher during primary school lessons. It points to the diversity of the nonverbal communication and states the nonverbal signals used by the teacher and their functions. The teaching process itself uses both verbal and nonverbal communication. The nonverbal signals have a substantial role in the school environment. The aim of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a52ux/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Verbální komunikace mezi učitelem a žáky na II. stupni ZŠ
Darina Prokopová -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová -
Neverbální komunikace v praxi
Daniel Sobotka