Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace – Bc. Dolejší Dolejší
Bc. Dolejší Dolejší
Diplomová práce
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Advertising to Facebook Users as a Target Group
Anotace:
V diplomové práci se autor zabýval preferencemi starší generace Z jako konzumenty reklamy. Autor v teoretické části popisoval různé druhy sociálních sítí a jejich specifika s hlavním důrazem na Facebook. Dále byly zkoumány druhy možné segmentace. V praktické části byl poté hlavní důraz kladen na zkoumání preferencí starší generace Z a jejich možné využití v marketingové komunikaci. Cílem praktické …víceAbstract:
In this diploma thesis, the author focused on the preferences of the older Z-generation as a target of marketing communication. Different social media were compared altogether with their specifics with a major focus on Facebook. Different possibilities of segmentation were studied as well. In the practical part, the main effort was set on identifying the preferences of the older generation Z and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u8o1n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová