Bc. Dolejší Dolejší

Diplomová práce

Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace

Advertising to Facebook Users as a Target Group
Anotace:
V diplomové práci se autor zabýval preferencemi starší generace Z jako konzumenty reklamy. Autor v teoretické části popisoval různé druhy sociálních sítí a jejich specifika s hlavním důrazem na Facebook. Dále byly zkoumány druhy možné segmentace. V praktické části byl poté hlavní důraz kladen na zkoumání preferencí starší generace Z a jejich možné využití v marketingové komunikaci. Cílem praktické …více
Abstract:
In this diploma thesis, the author focused on the preferences of the older Z-generation as a target of marketing communication. Different social media were compared altogether with their specifics with a major focus on Facebook. Different possibilities of segmentation were studied as well. In the practical part, the main effort was set on identifying the preferences of the older generation Z and its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní