Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace – Bc. Dolejší Dolejší
Bc. Dolejší Dolejší
Master's thesis
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Advertising to Facebook Users as a Target Group
Abstract:
V diplomové práci se autor zabýval preferencemi starší generace Z jako konzumenty reklamy. Autor v teoretické části popisoval různé druhy sociálních sítí a jejich specifika s hlavním důrazem na Facebook. Dále byly zkoumány druhy možné segmentace. V praktické části byl poté hlavní důraz kladen na zkoumání preferencí starší generace Z a jejich možné využití v marketingové komunikaci. Cílem praktické …moreAbstract:
In this diploma thesis, the author focused on the preferences of the older Z-generation as a target of marketing communication. Different social media were compared altogether with their specifics with a major focus on Facebook. Different possibilities of segmentation were studied as well. In the practical part, the main effort was set on identifying the preferences of the older generation Z and its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u8o1n/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2022
- Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Reader: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová