Využití obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb – Bc. Jiří Nečas
Bc. Jiří Nečas
Master's thesis
Využití obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb
Use of content marketing in marketing of sports services
Anotácia:
AbstraktNečas, J. Využití obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Diplomová práce se zabývá vymezením podstaty obsahového marketingu v marketingu sportovních služeb. Zkoumá typy obsahu, které jsou spotřebiteli nejvíce preferovány a zabývá se možnostmi aplikace obsahových nástrojů v oblasti sportovních služeb. K identifikaci těchto …viacAbstract:
Nečas, J. Use of content marketing in the marketing of sports services. Diploma Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019.Following diploma thesis describes the inclusion of content marketing in the marketing of sports services. It examines the types of content, that are most preferred by customersand the possibility of application of content marketing tools in the area of sports services. To identify …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Denis Drexler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
The Project of Digital Marketing Strategy for Naroth Beach Bungalow Resort in Cambodia
Sophalgnean Chan