Role a využití kulturních domů v prostředí venkovských a malých městských sídel – Viktor Švamberk
Viktor Švamberk
Bachelor's thesis
Role a využití kulturních domů v prostředí venkovských a malých městských sídel
The role and use of cultural houses in the environment of rural and small urban settlements
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je pro Českou republiku specifický fenomén kulturních domů. Ty byly budovány především od šedesátých do osmdesátých let 20. století, a to i v řadě malých venkovských sídel. Smysluplné a ekonomicky udržitelné provozování těchto objektů přitom představuje v současné době pro jejich vlastníky či nájemce nelehký úkol. Práce téma rozpracovává jak ve směru současného využívání …viacAbstract:
The topics of this thesis are cultural houses, a specific Czech phenomenon. These houses were constructed from the 60s until 80s in many urban and rural settlements, including very small ones. Current holders are facing a challenge of reasonable and financially sustainable maintenance of these objects. This paper tackles the present use and functioning of cultural houses as well as their cultural, …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51493
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedúci: Milan Lindner
- Oponent: Vojtěch Kouba
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51493
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Kulturně historický potenciál regionu jako faktor rozvoje cestovního ruchu
Petra Matysová -
Životní prostředí jako sociálně kulturní potenciál v kontextu typologie městských obvodů Ostravy
Kamila VONDROUŠOVÁ -
Sociální potenciály rozvoje venkova
Eva Kučerová -
Eventy jako cesta k rozvíjení ekonomického a sociokulturního potenciálu kulturního dědictví České republiky
Naďa Fidrmucová -
Global marketing and local culture
Yumiko Sasahara -
Global Marketing and Local Culture
Dimitri Kartozia -
Global Marketing and Local Culture
Giorgi Tugushi -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva