Literature in Teaching English: Use of Symbolic Frame – Bc. Ludmila Nepomucká
Bc. Ludmila Nepomucká
Diplomová práce
Literature in Teaching English: Use of Symbolic Frame
Literature in Teaching English: Use of Symbolic Frame
Anotace:
Práce představuje speciální podpůrnou metodu pro výuku anglického jazyka, která není běžná v anglicky mluvících zemích. Symbolický rámec je v rámci této práce popisován jako příběh, který utváří interaktivní prostředí ve výuce a díky kterému jsou jednotlivé poznatky učené v hodinách spojeny do jednoho celku. V této diplomové práci byl použit literární symbolický rámec. V práci jsou propojeny poznatky …víceAbstract:
The thesis is introducing a special supportive method for communicative language teaching that is not common in the English speaking countries. A symbolic frame in this method is described as an interactive background story that links together all the items that are taught in the classroom. For the purpose of this thesis the symbolic frame story is taken from literature. The thesis is an interdisciplinary …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sgsuf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2012
- Vedoucí: PhDr. Kateřina Tomková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Application of communicative approach principles in English language teaching
Markéta Vysloužilová -
Communicative English Language Teaching in Czech Basic Schools
Barbora Třetinová -
The Use of the Communicative Teaching Method in ELT at Czech State and Language Schools
Markéta Bojanovská -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková