YouTube clothing hauls: Their structure and characteristic linguistic features – Kateřina RATAJOVÁ
Kateřina RATAJOVÁ
Bachelor's thesis
YouTube clothing hauls: Their structure and characteristic linguistic features
YouTube clothing hauls: Their structure and characteristic linguistic features
Abstract:
The aim of the present bachelor thesis is to analyse YouTube clothing hauls that provide the audience with a presentation of products, especially clothes, shoes and accessories, purchased by the creator. The analysis focuses on the characteristic linguistic features of the videos, their discourse structure, and the micro-celebrity and self-branding practices utilised within them. In the analytical …viacAbstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza YouTube videí, tzv. clothing hauls, v nichž youtubeři prezentují zakoupené produkty, a to zejména oblečení, boty a módní doplňky. Analýza se zaměřuje na jejich charakteristické jazykové znaky, diskurzivní strukturu a současně také na využití osobního brandingu a mikro-celebritních strategií. V rámci analytické části byl diskurzivní analýze podroben dataset, skládající …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Dominika Kováčová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RATAJOVÁ, Kateřina. YouTube clothing hauls: Their structure and characteristic linguistic features. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
English Philology / English Language in professional communication
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie v zobrazování ženských a mužských postav na příkladu fandomu seriálu Doctor Who
Marie Bedrošová -
Strategizing of Personal Branding Start-Ups
Aneliya Bugubayeva -
Potenciál a podoba služby kariérního poradenství pro osobní branding z pohledu personalistiky
Eliška Hubíková -
Osobní branding a jeho role v networkingu
David Maralík -
Osobní branding a jeho význam na začátku profesní kariéry
Iva Bernatíková -
Muzeum branding: Analýza muzeum brandingu Galerie hlavního města Prahy
Lenka Szeteiová -
Branding – its history and new challenges
Gleb Ochkur -
The language of persuasion: A contrastive analysis of (self-)presentation strategies adopted by British and Czech YouTubers in clothing hauls
Kateřina RATAJOVÁ