Pozice a síla značky Vanad v tuzemsku a zahraničí – Bc. Adéla Klumparová
Bc. Adéla Klumparová
Bakalářská práce
Pozice a síla značky Vanad v tuzemsku a zahraničí
The position and strenght of the brand Vanad at home and abroad
Anotace:
Tato bakalářská práce, která nese název Pozice a síla značky Vanad v tuzemsku a zahraničí, pojednává o značce, jako důležitém prvku marketingu a o vnímání konkrétní značky z pohledu zákazníků. Cílem této práce je brand analýza, srovnání tuzemského a zahraničního vnímání značky Vanad, vyhodnocení aktuálního stavu a doporučení marketingových opatření do budoucna. Teoretická část obsahuje známá a publikovaná …víceAbstract:
This bachelor´s thesis, whose name is The position and strenght of brand Vanad at home and abroad, discusses about brand as an important element of marketing and perception of concrete brand from a customer perspektive. The aim of this work is brand analysis, comparison of domestic and foreign perception of brand Vanad, evaluation of the current state and recommendations marketing measures for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/n7hjy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Daniel Kučerka, PhD.
- Oponent: Ing. Miloslav Pileček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Strategie rozvoje značky a marketingu v neziskové organizaci -- Budějovický Majáles
Lukáš Černý -
Strategie rozvoje firmy
Ondřej Míča -
Návrh strategie rozvoje podnikatelského subjektu
Michal Čapek -
The project of improving brand strategy of the Czech Republic as a tourist destination
Arsen Samvel Jomardyan -
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
Ekaterina Samoylova -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková