Mustafa Witwit
Bakalářská práce
Media is the Message
Media is the Message
Anotace:
McLuhann přišel s konceptem média a zpráva. Tvrdí, že vlastnosti média jsou součástí jakékoli informace, kterou médium přenáší, a vytváří tak symbiotický vztah, kterým médium ovlivňuje způsobem je zpráva vnímána. Z této myšlenky, celku dalších úvah, jako je např. \ t reklama, televize, čtení knih a tak dále vztahují k lidem. Cílem práce bylo zjistit vliv a) sdělovací prostředky o příjemcích různého …víceAbstract:
McLuhann came up with the concept of medium and the message. He argues that the properties of the medium are part of any information the medium transmits, creating a symbiotic relationship by which the medium influences the way the message is perceived. From this idea, a whole host of other considerations, such as the impact of advertising, television, reading books, and so on, all relate to people …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hqiq7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Marketing communication of universities in Czech Republic for international students
Jino Raju Kollasserry