Segmentace korporátních klientů banky – Ing. Martina Vařáková
Ing. Martina Vařáková
Bakalářská práce
Segmentace korporátních klientů banky
Segmentation of corporate clients in a bank
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je na základě analýzy potřeb korporátních klientů a vývoje ekonomiky České republiky navrhnout vhodná segmentační kritéria pro korporátní klienty banky. První dvě kapitoly shrnují podstatu segmentace, provázanost segmentace s bankovní strategií, analyzují potřeby klientů a vývoj klientské podnikatelské sféry v České republice. Na základě analýzy potřeb korporátních klientů …víceAbstract:
The purpose of this bachelore work is to define segmentation criteria for corporate clients in a bank based on analyses of corporate clients needs and Czech economy development. The first two chapters summarize principles of segmentation, segmentation in connection with bank strategy, analyse clients needs and corporate clients development in Czech republic. The possible segmentation criteria are proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/abnne/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 7. 2007
- Vedoucí: Ing. Miroslav Sponer, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Peněžnictví
Práce na příbuzné téma
-
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Petra Valentová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace klientů obchodní banky
Nikola Filipová -
Makroekonomická kritéria tvorby expanzní strategie univerzální banky
Jaroslav Keř -
Strategie pro malý podnik
Tereza Kachlíková -
Analýza poplatků korporátní klientely ve vybraných bankách
Alena Kašparová -
Úvěrový proces korporátního klienta v bance
Filip Pazderník