Ing. Martina Vařáková

Bakalářská práce

Segmentace korporátních klientů banky

Segmentation of corporate clients in a bank
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je na základě analýzy potřeb korporátních klientů a vývoje ekonomiky České republiky navrhnout vhodná segmentační kritéria pro korporátní klienty banky. První dvě kapitoly shrnují podstatu segmentace, provázanost segmentace s bankovní strategií, analyzují potřeby klientů a vývoj klientské podnikatelské sféry v České republice. Na základě analýzy potřeb korporátních klientů …více
Abstract:
The purpose of this bachelore work is to define segmentation criteria for corporate clients in a bank based on analyses of corporate clients needs and Czech economy development. The first two chapters summarize principles of segmentation, segmentation in connection with bank strategy, analyse clients needs and corporate clients development in Czech republic. The possible segmentation criteria are proposed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 7. 2007
  • Vedoucí: Ing. Miroslav Sponer, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta