Teaching English to Adults in One-to-One Lessons – Bc. Barbora Hrušková
Bc. Barbora Hrušková
Bachelor's thesis
Teaching English to Adults in One-to-One Lessons
Teaching English to Adults in One-to-One Lessons
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá výukou dospělých v individuálních kurzech. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou popsány výhody a nevýhody individuálních kurzů, dále některé vybrané metodologické otázky a autorka se také zabývá budováním vztahu mezi učitelem a studentem. Praktickou část tvoří tři případové studie, ve kterých jsou vybraní studenti analyzováni …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with teaching adults in one-to-one courses. It is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is concerned with the advantages and disadvantages of one-to-one courses, some selected methodological matters and also deals with the importance of building rapport between a teacher and a student. The practical part consists of three case studies. The …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/pulgh/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Theses on a related topic
-
How to Motivate and Lead Teenage Students during One-to-One English Classes
Tereza MÜLLEROVÁ -
Individuální přístup k žákům se speciálními potřebami a k žákům z neúplných rodin
Marie Zaoralová -
Individuální přístup v procesu individuálního plánování v domovech pro seniory
Eduard Jiroušek -
Individuální přístup k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami při odborném vzdělávání
Jana Doležalová -
Individuální přístup v organizaci služeb sociální práce
Hana HOFFMANOVÁ -
Individuální přístup k rozvoji sociálních kompetencí u dětí předškolního věku s ohledem na typ vztahové vazby.
Ivona Hoření -
EFL/ESL Course Proposal: Genre-based Approach to Teaching Casual Conversation
Marie Barotová -
EFL/ESL Course Proposal: Genre-based Approach to Teaching Casual Conversation
Marie Barotová