Film jako nástroj propagace destinace cestovního ruchu – Bc. Michaela Lagínová
Bc. Michaela Lagínová
Diplomová práce
Film jako nástroj propagace destinace cestovního ruchu
Film as a Propagation Tool of Tourism Destination
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na podrobné šetření destination placementu ve filmu, jako nástroje propagace destinace cestovního ruchu. Výstupem práce je koncept úspěšného destination placementu, který navrhuje optimální strukturu kroků, jež by měly být následovány, má-li být destination placement efektivním nástrojem filmového turismu. Při tom je brána v úvahu varianta volného i vědomého destination …víceAbstract:
The master´s dissertation is concerned about the intimated research on destination placement as a propagation tool of tourism destination. As result comes out for one thing the model of successful destination placement which suggests an optimal steps arrangement which is to be followed for providing destination placement to become an effective tool of the film tourism. While are considered both options …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10421/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAGÍNOVÁ, Michaela. \textit{Film jako nástroj propagace destinace cestovního ruchu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/elhzgd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Denisa Vršková -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová