Komunikační kampaň pro klienta v neziskovém sektoru – Klára Svobodová, DiS.
Klára Svobodová, DiS.
Bakalářská práce
Komunikační kampaň pro klienta v neziskovém sektoru
Communication campaign for client in the non-profit sector
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá programovým nastíněním iniciativy Jsme fér v budoucnu a stanovením komunikačních strategií pro nová témata. Nezisková organizace Jsme fér se momentálně angažuje především v kampani za přijetí zákona manželství pro všechny. V rámci této agendy sdružení působí na několika úrovních. Marketing, společenský a politický lobbing, právně-legislativní oblast. Bakalářská práce nabízí …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on outlining the programming of the "We are fair in the future" initiative and establishing communication strategies for new topics. The non-profit organization "We are fair" is currently primarily engaged in the campaign for the adoption of a marriage equality law. Within this agenda, the association operates on several levels: marketing, social and political lobbying …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: MgA. Jan Kolář
- Oponent: Petr Vrána, prof.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Language Use and Management in International Organizations The experience of agents of the non-profit development agency sequa gGmbH
Sophia STOBBE -
Öffentlichkeitsarbeit von Non-Profit-Organisation in Krisensituationen, aufgezeigt am Beispiel Pečovatelské centrum Praha 7
Jana Hronová -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Andrea Kanko -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Sandra Jiřiková -
Kampaň neziskové organizace s cílem navýšit počet dárců
Adéla Nováková -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Vlasta Dušková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
17. 4. 2024