Komunikační kampaň pro klienta v neziskovém sektoru – Klára Svobodová, DiS.
Klára Svobodová, DiS.
Bachelor's thesis
Komunikační kampaň pro klienta v neziskovém sektoru
Communication campaign for client in the non-profit sector
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá programovým nastíněním iniciativy Jsme fér v budoucnu a stanovením komunikačních strategií pro nová témata. Nezisková organizace Jsme fér se momentálně angažuje především v kampani za přijetí zákona manželství pro všechny. V rámci této agendy sdružení působí na několika úrovních. Marketing, společenský a politický lobbing, právně-legislativní oblast. Bakalářská práce nabízí …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on outlining the programming of the "We are fair in the future" initiative and establishing communication strategies for new topics. The non-profit organization "We are fair" is currently primarily engaged in the campaign for the adoption of a marriage equality law. Within this agenda, the association operates on several levels: marketing, social and political lobbying …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: MgA. Jan Kolář
- Reader: Petr Vrána, prof.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODOVÁ, Klára. \textit{Komunikační kampaň pro klienta v~neziskovém sektoru}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/elr7an/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Visual Arts / Graphic and Media Design
Theses on a related topic
-
Language Use and Management in International Organizations The experience of agents of the non-profit development agency sequa gGmbH
Sophia STOBBE -
Öffentlichkeitsarbeit von Non-Profit-Organisation in Krisensituationen, aufgezeigt am Beispiel Pečovatelské centrum Praha 7
Jana Hronová -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Andrea Kanko -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Sandra Jiřiková -
Kampaň neziskové organizace s cílem navýšit počet dárců
Adéla Nováková -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Vlasta Dušková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
IS4u, I.
17/4/2024