Bc. Josef Bureš
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování spotřebitelů na telekomunikačním trhu v České republice. Definuje vlastnosti nákupního chování a faktory, které ho nejvíce ovlivňují. Na základě odpovědí, které byly získány pomocí výzkumu v podobě kvantitativního dotazníku, bylo zjištěno nejčastější chování zákazníků při výběru mobilního operátora. Poznatky výzkumu mohou být následně využity v …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of the shopping behavior of consumers in the telecommunications market in Czech republic. Defines the charakteristics of the shopping behavior and factors that most affect. Based on the responses which were obtained through research in the form of quantitative survey, it was found the most common behavior of consumers when choosing a mobile operator. Research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
https://is.sting.cz/th/slfr9/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2017
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Gabriela Krejčí
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková