Chování spotřebitele na konkrétním trhu – Bc. Josef Bureš
Bc. Josef Bureš
Bakalářská práce
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupního chování spotřebitelů na telekomunikačním trhu v České republice. Definuje vlastnosti nákupního chování a faktory, které ho nejvíce ovlivňují. Na základě odpovědí, které byly získány pomocí výzkumu v podobě kvantitativního dotazníku, bylo zjištěno nejčastější chování zákazníků při výběru mobilního operátora. Poznatky výzkumu mohou být následně využity v …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of the shopping behavior of consumers in the telecommunications market in Czech republic. Defines the charakteristics of the shopping behavior and factors that most affect. Based on the responses which were obtained through research in the form of quantitative survey, it was found the most common behavior of consumers when choosing a mobile operator. Research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/slfr9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Gabriela Krejčí
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková