Osobnostní rozvoj lektorů zkušenostního učení – Bc. Vendula Šolcová
Bc. Vendula Šolcová
Diplomová práce
Osobnostní rozvoj lektorů zkušenostního učení
Personal development of lecturers of experiential learning
Anotace:
Magisterská diplomová práce pojednává o tématu osobnostního rozvoje lektorů zkušenostního učení. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a empirické. V první kapitole se věnuji vymezení osobnostního rozvoje, v kapitole druhé, zkušenostnímu učení. Třetí, poslední kapitola teoretické části se zabývá specifiky práce lektorů s jejich vlastním osobnostním rozvojem. Část empirická se pak zaměřuje na to …víceAbstract:
This Master diploma work concerns the topic of personality development of lecturers of experience learning. The work consists of two parts - the theoretical and practical. In the first chapter, the determination of personality development is being discussed, while in the second chapter, the topic of experience learning is brought to attention. The third and the last chapter of the theoretical part …víceKlíčová slova
Osobnost osobnostní rozvoj seberozvoj učení zkušenostní učení reflexe lektor zkušenostního učení zkušenost zážitek zážitková pedagogika Personality Personality Development Self-development Learning Experiential Learning Reflection Lecturer of Experiential Learning Experience Experiential Education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hlqni/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Markéta Sedláková
- Oponent: Mgr. Petr Soják, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas
Práce na příbuzné téma
-
Práce lektorů zkušenostního učení s imaginativními technikami
Vendula Šolcová -
Práce lektorů zkušenostního učení s důvěrovými technikami
Martina Rmoutilová -
Experiential Education in Regular English Lessons
Mariana Navrátilová -
Design of an English Summer Camp Based on Experiential Learning Activities
Monika Stenzlová -
Zážitková pedagogika vo výuke prvej pomoci
Mária Melicherčíková -
Zážitková pedagogika jako cesta k inkluzi
Martin Sukaný -
Experiential learning in Teaching English
Markéta Plocková -
Experiential Learning Activities and Principles in Secondary School Teaching
Bronislav Sobotka