Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited – Bc. Thi Huyen My Nguyen
Bc. Thi Huyen My Nguyen
Master's thesis
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery Of Hossack Vietnam Company Limited
Abstract:
This study determines the factors affecting customer satisfaction about the service quality of Hossack Vietnam Company. Specifically, this thesis reviewed the current factors and services affecting customer satisfaction in the company. To do this, the researcher took into consideration the analytical issues influencing customer satisfaction towards Hossack Company in Vietnam; and to introduce where …viacAbstract:
Tato studie určuje faktory ovlivňující spokojenost zákazníků ohledně kvality služeb společnosti Hossack Vietnam Company. Tato práce konkrétně hodnotí aktuální faktory a služby ovlivňující spokojenost zákazníků ve společnosti. Navíc byly brány v úvahu analytické problémy spojené se spokojenosti zákazníků vůči společnosti Hossack Company Vietnam. V práci byly představeny nové pilíře spokojenosti zákazníků …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NGUYEN, Thi Huyen My. \textit{Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/em50zv/.
Jak správně citovat práci
Nguyen, Thi Huyen My. Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Vliv logistiky internetového obchodu na spokojenost zákazníků
Daniel Černý -
Návrh logistické koncepce se zaměřením na služby ke spokojenosti zákazníka
Iva Habrovcová -
Kvalita života seniorů v zařízeních pobytových sociálních služeb v době současné pandemické situace na příkladu vybrané pobytové služby ve městě Orlová
Zuzana Habreková -
Kvalita nabídky služeb vybraných pražských restaurací se zaměřením na španělskou kuchyni
Denisa Jarošová -
Kvalita služeb poskytovaná v příspěvkové organizaci Barevné domky Hajnice
Denisa Gallová -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Nabídka a kvalita služeb v gastronomii
Elizaveta Kuznetsova