Facility management jako nástroj řízení firmy – Šárka Orságová
Šárka Orságová
Bakalářská práce
Facility management jako nástroj řízení firmy
Facility Management as a Tool of Corporate Strategy
Anotace:
Práce je zaměřena na rozbor podnikových procesů v malé firmě. Tyto procesy jsou zde prezentované jako důležitý nástroj při řízení firmy. Pomocí zralostního modelu CMMI jsou analyzované především podpůrné procesy ve firmě a na základě výsledku této analýzy jsou doporučena zlepšení. Tato doporučení jsou cílem práce a zároveň jejím přínosem.Abstract:
The work is focused on the analysis of business processes in small business. These processes are presented here as an important tool of Corporate Strategy. Using of CMMI maturity model are analyzed facility processes in the company and based on the results of this analysis are recommended improvements. These recommendations are the aim of work as well as its benefits.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Ing. Miroslav RÖSSLER, CSc., MBA
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Orságová, Šárka. Facility management jako nástroj řízení firmy. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza procesní zralosti organizace
Petr Havlín -
Procesní model výrobního podniku
Lubomír Kuběna -
Procesní řízení ve společnostech zabývajících se distribucí a prodejem energií
Miroslav Přívratský -
Srovnání standardů pro procesní modelování
Jaroslav Kalina -
Multiagentový model učení strategie na oligopolních trzích
Anna Smržová -
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
David Dvořák -
The use of Hidden Markov model and Markov switching model in a trading strategy
Tomáš Robovský -
Model pravěkých sídelních strategií na moravské části Českomoravské vrchoviny na základě nálezů štípané industrie.
Andrej Púčať
Název
Vložil
Vloženo
Práva