Kateřina Krobová

Bakalářská práce

Vliv regulace reklamy v tabákovém průmyslu

The Influence of Advertising Regulation in the Tobacco Industry
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je nastínit možnosti a způsoby regulace reklamy tabáko-vých výrobků a zhodnotit efektivnost těchto způsobů. První částí bakalářské práce je část teoretická, která kromě základních definic, historického vývoje reklamy, právního vývoje regulace reklamy v Evropské unii i České republice, popisuje možné způsoby regulace. V souvislosti s právním vývojem reklamy bude poukázáno …více
Abstract:
The main aim of this theses is to outline the possibilities and ways of tobacco marketing regulation products and assess the effectiveness of these methods. The first part of the thesis is a theoretical part, which in addition to the basic definitions, history of advertising, advertising regulation of legal process in the European Union and the Czech Republic, describes possible methods of regulation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Jan Rytina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50343