VYUŽITÍ HRY MINECRAFT PRO GEOVIZUALIZACE A MODELOVÁNÍ PROSTOROVÝCH JEVŮ – Adam BOUDNÍK
Adam BOUDNÍK
Bachelor's thesis
VYUŽITÍ HRY MINECRAFT PRO GEOVIZUALIZACE A MODELOVÁNÍ PROSTOROVÝCH JEVŮ
Geovisualizations and modelling of spatial phenomena using Minecraft
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je prozkoumat potenciál počítačové hry Minecraft pro reprezentaci reality, především reprezentaci skutečného terénu, povrchu a prostorových jevů. Práce se zabývá třemi hlavními problémy vkládání dat do hry. Vkládání rastrových dat terénu a povrchu, vkládání 3D objektů různých formátů na požadované souřadnice ve hře a otexturování vložených dat tak, aby byly co nejvíce …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to explore potential of the computer game Minecraft for the representation of reality, specifically representation of terrain, surface and spatial phenomena. The thesis deals with three main problems of inserting data into the game. Inserting raster data of terrain or surface, inserting 3D objects of various formats at the desired coordinates in the game and texturing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Piňos
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOUDNÍK, Adam. \textit{VYUŽITÍ HRY MINECRAFT PRO GEOVIZUALIZACE A MODELOVÁNÍ PROSTOROVÝCH JEVŮ}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Science. 2020. Available from: https://theses.cz/id/eme0rf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOUDNÍK, Adam. VYUŽITÍ HRY MINECRAFT PRO GEOVIZUALIZACE A MODELOVÁNÍ PROSTOROVÝCH JEVŮ. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Geography / Geoinformatics and Geography
Theses on a related topic
-
Vývoj Digitálního historického modelu města Brna
Veronika Kneblová -
Fúze 2D a 3D snímání pro rozpoznání drobných lesklých objektů
Miroslav Schneider -
Porovnání 3D modelu objektu vyhotoveného fotogrammetricky a 3D skenováním
Viera Bugajová -
Tvorba 3D modelu budovy kruhových poslucháren VŠB-TUO technologií 3D laserového skenování
Pavel Hartmann -
Metody 3D skenování objektů
Tomáš Malec -
Reconstruction of a 3D scene for bin picking
Filip Mrázek -
Implementace 3D skenovacích systémů do metodiky BIM
Barbora Ondřejová -
3D laserové skenování oblasti umělé jeskyně Grotta v Havlíčkových sadech
Daniel Praus
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights