VYUŽITÍ HRY MINECRAFT PRO GEOVIZUALIZACE A MODELOVÁNÍ PROSTOROVÝCH JEVŮ – Adam BOUDNÍK
Adam BOUDNÍK
Bakalářská práce
VYUŽITÍ HRY MINECRAFT PRO GEOVIZUALIZACE A MODELOVÁNÍ PROSTOROVÝCH JEVŮ
Geovisualizations and modelling of spatial phenomena using Minecraft
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je prozkoumat potenciál počítačové hry Minecraft pro reprezentaci reality, především reprezentaci skutečného terénu, povrchu a prostorových jevů. Práce se zabývá třemi hlavními problémy vkládání dat do hry. Vkládání rastrových dat terénu a povrchu, vkládání 3D objektů různých formátů na požadované souřadnice ve hře a otexturování vložených dat tak, aby byly co nejvíce …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to explore potential of the computer game Minecraft for the representation of reality, specifically representation of terrain, surface and spatial phenomena. The thesis deals with three main problems of inserting data into the game. Inserting raster data of terrain or surface, inserting 3D objects of various formats at the desired coordinates in the game and texturing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Piňos
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOUDNÍK, Adam. VYUŽITÍ HRY MINECRAFT PRO GEOVIZUALIZACE A MODELOVÁNÍ PROSTOROVÝCH JEVŮ. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Geoinformatika a geografie
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj Digitálního historického modelu města Brna
Veronika Kneblová -
Fúze 2D a 3D snímání pro rozpoznání drobných lesklých objektů
Miroslav Schneider -
Porovnání 3D modelu objektu vyhotoveného fotogrammetricky a 3D skenováním
Viera Bugajová -
Tvorba 3D modelu budovy kruhových poslucháren VŠB-TUO technologií 3D laserového skenování
Pavel Hartmann -
Metody 3D skenování objektů
Tomáš Malec -
Reconstruction of a 3D scene for bin picking
Filip Mrázek -
Implementace 3D skenovacích systémů do metodiky BIM
Barbora Ondřejová -
3D laserové skenování oblasti umělé jeskyně Grotta v Havlíčkových sadech
Daniel Praus
Název
Vložil
Vloženo
Práva