Identifikace vyučovacích stylů učitelů prvního stupně základní školy – Tereza Pernická
Tereza Pernická
Diplomová práce
Identifikace vyučovacích stylů učitelů prvního stupně základní školy
The Identification of Elementary School Teaching Styles
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou vyučovacích stylů učitelů prvního stupně základní školy z hlediska osobnostních a pedagogických zvláštností a zohlednění učebního stylu žáka ve vyučovacím stylu učitele. V rámci této práce byla získána významná zjištění, která umožňují poukázat na zastoupení jednotlivých vyučovacích stylů u učitelů 1. stupně základní školy, hovořit o daných zvláštnostech jako …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of teaching styles of primary school teachers in terms of personal and pedagogical peculiarities and taking into account the student's learning style in the teaching style of the teacher. Within this work, significant findings were found. These enable to point out the individual teaching styles of primary school teachers, to discuss the peculiarities as possible …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pernická, Tereza. Identifikace vyučovacích stylů učitelů prvního stupně základní školy. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující efektivitu gymnasticky zaměřených hodin tělesné výchovy na základní škole
Luboš Matějka -
Faktory ovlivňující proces učení u žáků středních škol
Nikola Debrecíni -
Faktory ovlivňující postoje studentů gymnázií k vyučovacímu předmětu chemie
Kateřina Švandová -
Faktory ovlivňující žákovy postoje k matematice
Adéla NOVÁKOVÁ -
Faktory ovlivňující oblíbenost/neoblíbenost přírodopisu v jednotlivých ročnících na 2. stupni ZŠ
Jan BOLEK -
Vyučovací styl učitele versus učební styl učení žáka
Luboš BOČEK -
Učební funkční styl v učebnicích pro 1. stupeň ZŠ
Vlasta PFLUGOVÁ -
Kinestetický učební styl na 1. stupni ZŠ
Jitka Chadimová