Tereza CYPRISOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
A Promotional Mix for the Palačinkárna Crepe Cafe
Abstract:
Every company should be interested in their marketing, communication and promotional mix. These days there is a high competition; therefore businessman should pay attention how they communicate with customers and which tools they use. This bachelor thesis has two parts- theoretical and practical part. In the theoretical part are described marketing in general, marketing communication and promotional …moreAbstract:
Marketing, marketingová komunikace a komunikační mix jsou v zájmu každé firmy, která chce v dnešní době aspoň trochu prosperovat. Jelikož je konkurence na trhu velmi vysoká, záleží právě na podnikateli, jak dokáže oslovit, zaujmout zákazníka a jaké k tomu používá prostředky. Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí- teoretické a analytické. V teoretické části je popsán obecně marketing, komunikace …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Accessible from:: 6. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CYPRISOVÁ, Tereza. Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová -
Analýza marketingového makroprostředí podniku
Eliška DOLEŽALOVÁ -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy
Michaela Lišková -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Analýza marketingového mixu společnosti Landema Group s.r.o.
Daniel Vaňát -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová