Sexismus in der Werbung dargestellt am Beispiel ausgewählter Billboards – Andrea BAŘINOVÁ
Andrea BAŘINOVÁ
Diplomová práce
Sexismus in der Werbung dargestellt am Beispiel ausgewählter Billboards
Sexism advertising illustrated by chosen billboards
Abstract:
The author of this master thesis looks into sexism in advertising in the Czech republic and Germany. Based on the chosen advertising billboards she describes the sexism phenomenon on the linguistic and visual level and the extent of its occurence in both countries. Based on a questionairre she evaluates the attitude of Czech and German public towards the use of erotic for advertising purposes and also …víceAbstract:
Autorka této diplomové práce se zabývá sexismem v reklamě v České republice a Německu. Na základě vybraných reklamních billboardů popisuje fenomén sexismu na rovině jazykové a obrazové a jeho míru výskytu v obou zemích. Na základě dotazníku vyhodnotí, jaký má česká a německá veřejnost postoj k využití erotiky pro reklamní účely a zda se míra sexismu liší v závislosti na kulturních a jiných ukazatelích …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2015
Zveřejnit od: 12. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Hrdinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAŘINOVÁ, Andrea. Sexismus in der Werbung dargestellt am Beispiel ausgewählter Billboards. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 6. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Sexismus v českých a ruských reklamách
Victoria Gimranova -
Ženy a sexismus v české reklamě
Nikola Vilímková -
Sexismus v reklamě a stereotypní zobrazování žen v reklamních sděleních
Anna Volkova -
Sexismus v reklamě a jeho vliv na nákupní rozhodování Generace Z
Lucie Krikelová -
Sexismus v reklamě
Hana Čmakalová -
Sexismus v reklamě: uživatelský výzkum v segmentu obuvi
Magdalena Pecníková -
Sexismus v reklamě
Ester Cendelínová -
Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Denisa Veselá