Jazyková hra v ruské a české reklamě. – Yevgeniya KAZARINA
Yevgeniya KAZARINA
Bakalářská práce
Jazyková hra v ruské a české reklamě.
Language variety in Czech and Russian advertising.
Anotace:
Reklama je základním kamenem moderního života. V dnešní době je reklama efektivním prostředkem v různých sférách komunikativních a výrobně-ekonomických vztahu. Je rozšířena téměř ve všech hlavních oblastech lidského života, což samozřejmě zvyšuje badatelský zájem o tento fenomén. Ve své bakalářské práci se budu věnovat teoretickým a praktickým aspektům této problematiky a rozeberu je jak ze stylistického …víceAbstract:
Werbung stellt einen Grundstein moderner Beziehungen dar. Sie tritt in fast allen Hauptbereichen des menschlichen Lebens auf, was selbstverständlich das Forschungsinteresse an diesem Phänomen erhöht. In der vorliegenden Bachelorarbeit widmen wir uns sowohl theoretischen als auch praktischen Aspekten dieser Problematik. Das Ziel der Arbeit besteht darin, Modelle des Sprachspiels in Werbetexten zu bestimmen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Inna Kalita, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAZARINA, Yevgeniya. Jazyková hra v ruské a české reklamě.. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA -
Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie
Kateřina Kertisová -
Lingvistická charakteristika japonské tištěné reklamy
Kateřina Rébová -
Jazyková hra jako nástroj persvazivní funkce reklamy
Michaela Černá -
Regulace reklamy
Zuzana Králová -
Estetické aspekty reklamy
Kateřina Hamáková -
Typy žen v reklamě a jejich funkce
Martina Štecherová -
Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk
Jana Karasová