Matěj Tamáši

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.

Marketing Strategy of Company AGROTEC a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti AGROTEC a. s. Společnost AGROTEC a. s. je největší importér pozemní techniky v České republice. Cílem práce je navrhnout doporučení formou marketingového plánu pro naplnění cílů marketingové strategie společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na rešerši odborné literatury a vysvětlení …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing strategy of company AGROTEC a. s. AGROTEC a. s. is the largest importer of ground technology in the Czech Republic. The goal of the thesis is to propose recommendations in the form of a marketing plan for fulfilling the goals of the company's marketing strategy. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is focused …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Monika Březinová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.