Srovnání marketingových strategií konceptu Fair Trade v ČR a státech EU – Ing. David Palm
Ing. David Palm
Bakalářská práce
Srovnání marketingových strategií konceptu Fair Trade v ČR a státech EU
Comparison of Marketing Strategies of the Fair Trade Concept in Czech Republic and EU
Anotace:
Analýza a srovnání přístupů k marketingovým strategiím konceptu Fair Trade v České republice a ve vybraných státech Evropské unie u vybraných výrobků. Dále shrnutí současné situace na trhu Fair Trade produktů ve zmíněných oblastech, zhodnocení marketingových strategií a dalších aktivit organizací zapojených do konceptu Fair Trade a návrh nových způsobu řešení a nových marketingových strategií tohoto …víceAbstract:
Analysis and comparison of approaches to marketing strategies of specific products within Fair Trade concept in Czech Republic and chosen EU countries. It includes also a summary of the current market situation, the Fair Trade products in those areas, evaluation of marketing strategies and activities of other organizations involved in the Fair Trade concept and design of new solutions and new marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yunr1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Ondřej Pešek
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Návrh marketingové strategie České rugbyové unie
Alexandra Zítková -
Marketingová strategie společnosti Česká spořitelna, a.s.
Aneta Strnadová -
Chanel a jeho marketingová strategie v psychologických souvislostech péče o zákazníka
Petra Minaříková -
Marketingová strategie České pošty, s.p.
Klára Loayza -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Marketingová strategie české společnosti MUFFIK pro vstup na německý trh
Jessica Niederlová -
Marketingová strategie Českých aerolinií, a.s.
Petr Juriš