Ing. David Palm

Bakalářská práce

Srovnání marketingových strategií konceptu Fair Trade v ČR a státech EU

Comparison of Marketing Strategies of the Fair Trade Concept in Czech Republic and EU
Anotace:
Analýza a srovnání přístupů k marketingovým strategiím konceptu Fair Trade v České republice a ve vybraných státech Evropské unie u vybraných výrobků. Dále shrnutí současné situace na trhu Fair Trade produktů ve zmíněných oblastech, zhodnocení marketingových strategií a dalších aktivit organizací zapojených do konceptu Fair Trade a návrh nových způsobu řešení a nových marketingových strategií tohoto …více
Abstract:
Analysis and comparison of approaches to marketing strategies of specific products within Fair Trade concept in Czech Republic and chosen EU countries. It includes also a summary of the current market situation, the Fair Trade products in those areas, evaluation of marketing strategies and activities of other organizations involved in the Fair Trade concept and design of new solutions and new marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Ondřej Pešek
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace