Andrea KAŇKOVÁ
Master's thesis
Marketingová činnost obce Bukovany
The marketing activity of the village Bukovany
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza marketingových činností obce Bukovany u Sokolova, jejich zhodnocení a následně návrh na zlepšení. Pro splnění tohoto cíle si autorka stanovila dílčí cíle, a to rozbor literatury k problematice měst a obcí, analýzu marketingové činnosti obce Bukovany pomocí sestavení marketingového mixu obce a uskutečnění dotazníkového šetření. Nejprve se práce zabývá charakteristikou …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze marketing activities of the village Bukovany near the town of Sokolov, their evaluation and subsequent suggestions for improvement. To meet this goal, the author set partial objectives, which involve an analysis of the literature on the issue of towns and villages, analysis of marketing activities of the village Bukovany through compilation of the marketing mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAŇKOVÁ, Andrea. \textit{Marketingová činnost obce Bukovany}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/en9zlg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAŇKOVÁ, Andrea. Marketingová činnost obce Bukovany. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Charakteristika a marketingová strategie obce Nepolisy
Pavel Vejvoda -
Marketingová strategie obce Sloup
Marcel Tůma -
Komplexní marketingová strategie obce
Pavel Štěpán -
Vytvoření komplexní marketingové strategie obce
Barbora Pinková -
Plánování a tvorba event marketingové strategie
Filip Kubíček -
Marketingová strategie destinace Plzeň
Tereza Radová -
Strategie komunikace obce Želatovice s občany
Lenka Tihelková -
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová