Proces zavedení nového produktu na trh – Bc. Kateřina Vaněčková
Bc. Kateřina Vaněčková
Diplomová práce
Proces zavedení nového produktu na trh
The process of launching a new product on the market
Anotace:
Práce pojednává o Procesu zavádění produktu na trh. Aktuálnost daného tématu, v době hospodářské recese, je daná důležitostí pro firmu, vzhledem k tomu, že jí zaručuje rozvoj a dobré postavení na trhu. V první části vymezím teoretické poznatky, jež se týkají jednotlivých procesů, které vedou k uvedení výrobku na trh. Dále definici nového a inovovaného produktu, cenové, marketingové, distribuční strategie …víceAbstract:
The project deals with The process of launching a new product on the market. The topicality of this subject in the time of economic recession, is given by the importance for a company, considering that it guarantees its development and a good position on the market. In the first part I delimitate theoretical pieces of knowledge which refer to simple processes leading to the launching of the product …víceKlíčová slova
4P marketingu cena cenová strategie distribuce inovace komunikace konkurence marketingová strategie produkt propagace spokojenost zákazníka strategické plánování trh uvedení výrobku na trh vývoj nového produktu vztahy k veřejnosti životní cyklus produktu. 4Ps of marketing price pricing strategy distribution innovation communication competition marketing strategy product promotion customer satisfaction strategic planning market product launch new product development public relations product life cycle.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c6gjn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miroslav Kubricht, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza produktu jako zdroje konkurenční výhody z pohledu zákazníka a společnosti. Implementace zjištěných výsledků, metodiky inovace produktu a její význam pro rozvoj společnosti, opatření a aktivity v průběhu životního cyklu produktu
Alžběta Matějková -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus produktu
Luka Martin Valek -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Petra Hauzrová -
Životní cyklus produktu z hlediska vlivu na životní prostředí
Ondřej Doucha -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová