Bc. Kateřina Vaněčková

Diplomová práce

Proces zavedení nového produktu na trh

The process of launching a new product on the market
Anotace:
Práce pojednává o Procesu zavádění produktu na trh. Aktuálnost daného tématu, v době hospodářské recese, je daná důležitostí pro firmu, vzhledem k tomu, že jí zaručuje rozvoj a dobré postavení na trhu. V první části vymezím teoretické poznatky, jež se týkají jednotlivých procesů, které vedou k uvedení výrobku na trh. Dále definici nového a inovovaného produktu, cenové, marketingové, distribuční strategie …více
Abstract:
The project deals with The process of launching a new product on the market. The topicality of this subject in the time of economic recession, is given by the importance for a company, considering that it guarantees its development and a good position on the market. In the first part I delimitate theoretical pieces of knowledge which refer to simple processes leading to the launching of the product …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miroslav Kubricht, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní