Využívání greenwashingu ve fast fashion – Tereza Vandasová
Tereza Vandasová
Bakalářská práce
Využívání greenwashingu ve fast fashion
Use of greenwashing in fast fashion
Anotace:
S rostoucím zájmem o ekologii a udržitelnost, roste i počet společností, které se chtějí jen svézt na vlně zájmu spotřebitelů a ve skutečnosti na své produkci nic nezměnit. K propagaci svých výrobků tyto společnosti využívají tzv. greenwashing. S vysokým podílem na celkovém znečištění planety tato praktika není cizí módnímu odvětví fast fashion. Cílem této práce bylo zjistit, jaké je povědomí o využívání …víceAbstract:
With the growing interest of the population in ecology and sustainability, the number of companies that just want to ride the wave of consumer interest without making their production sustainable is also growing. These companies use so-called greenwashing to promote their products. The fashion industry has a large share in the pollution of the planet. Fast fashion chains often use greenwashing to improve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86043
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Olga Třísková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86043
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić