Kristián Hadidom

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingu a ich využitie v chemickom priemysle

New trends in marketing and their application in chemical industry
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá zmapovaním nových trendov v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie a analýzou ich možného využitia v chemickom priemyselnom podniku. V bakalárskej práci je konkrétnejšie popísaných niekoľko nových trendov, ktoré aktuálne určujú smerovanie marketingu. Ide predovšetkým o internetový marketing, word-of mouth marketing, inovatívny a holistický marketing. Predmetom skúmania …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with mapping of new trends in the area of marketing and marketing communication, and it also deals with analysis of their possible application in chemical industrial enterprise. There are several new trends described in the bachelor thesis which currently determine the marketing direction. It mainly concerns internet marketing, word-of mouth marketing, innovative and holistic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hadidom, Kristián. Nové trendy v marketingu a ich využitie v chemickom priemysle. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

University of Pardubice

Faculty of Chemical Technology

Bachelor programme / field:
Economy and Management of Chemical Industry Enterprises / Ekonomika a management podniků chemického průmyslu