Kristián Hadidom

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingu a ich využitie v chemickom priemysle

New trends in marketing and their application in chemical industry
Anotácia:
Bakalárska práca sa zaoberá zmapovaním nových trendov v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie a analýzou ich možného využitia v chemickom priemyselnom podniku. V bakalárskej práci je konkrétnejšie popísaných niekoľko nových trendov, ktoré aktuálne určujú smerovanie marketingu. Ide predovšetkým o internetový marketing, word-of mouth marketing, inovatívny a holistický marketing. Predmetom skúmania …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with mapping of new trends in the area of marketing and marketing communication, and it also deals with analysis of their possible application in chemical industrial enterprise. There are several new trends described in the bachelor thesis which currently determine the marketing direction. It mainly concerns internet marketing, word-of mouth marketing, innovative and holistic …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hadidom, Kristián. Nové trendy v marketingu a ich využitie v chemickom priemysle. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

University of Pardubice

Faculty of Chemical Technology

Bachelor programme / odbor:
Economy and Management of Chemical Industry Enterprises / Ekonomika a management podniků chemického průmyslu