Nové trendy v marketingu a ich využitie v chemickom priemysle – Kristián Hadidom
Kristián Hadidom
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingu a ich využitie v chemickom priemysle
New trends in marketing and their application in chemical industry
Anotácia:
Bakalárska práca sa zaoberá zmapovaním nových trendov v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie a analýzou ich možného využitia v chemickom priemyselnom podniku. V bakalárskej práci je konkrétnejšie popísaných niekoľko nových trendov, ktoré aktuálne určujú smerovanie marketingu. Ide predovšetkým o internetový marketing, word-of mouth marketing, inovatívny a holistický marketing. Predmetom skúmania …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with mapping of new trends in the area of marketing and marketing communication, and it also deals with analysis of their possible application in chemical industrial enterprise. There are several new trends described in the bachelor thesis which currently determine the marketing direction. It mainly concerns internet marketing, word-of mouth marketing, innovative and holistic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hadidom, Kristián. Nové trendy v marketingu a ich využitie v chemickom priemysle. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / odbor:
Economy and Management of Chemical Industry Enterprises / Ekonomika a management podniků chemického průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia internetových magazínov pre ženy
Iveta GERŠÁKOVÁ -
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Marketingová komunikácia prostredníctvom módneho blogu
Natália Drozdová -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Sociálne siete v destinačnom marketingu
Katarína Hegedüšová -
Marketing a sociálne siete
Mária Danišová -
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
Rebecca Pániková