Možnosti intervence k žákům s poruchou pozornosti z pohledu zahraničních zkušeností – Bc. Ivana Bývalcová
Bc. Ivana Bývalcová
Bakalářská práce
Možnosti intervence k žákům s poruchou pozornosti z pohledu zahraničních zkušeností
Possible intervention for children with attention deficit disorder in terms of foreign experience
Anotace:
BÝVALCOVÁ, Ivana. Možnosti intervence k žákům s poruchou pozornosti z pohledu zahraničních zkušeností. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta pedagogická, Katedra speciální pedagogiky, 2011. -108 l. Vedoucí bakalářské práce: doc. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D. Cílem bakalářské práce je analyzovat možnosti intervence k žákům s poruchou pozornosti z pohledu zahraničních zkušeností. Byl vytvořen stručný …víceAbstract:
BÝVALCOVÁ, Ivana. Intervention options for pupils with Attention-Deficit Disorder from the perspective of foreign experience. Brno: Masaryk University, Faculty of Education, Department of Special Education, 2011. -108 l. Thesis Supervisor: doc. PaeDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D. The aim of the bachelor thesis is to analyze the intervention options for pupils with Attention-Deficit Disorder from the …víceKlíčová slova
Klíčová slova žák se specifickými vzdělávacími potřebami porucha pozornosti porucha pozornosti s hyperaktivitou specifické poruchy učení emoční porucha a porucha chování problémy v chování poradenství rodina a její výchovný vliv. Keywords pupil with special educational needs Attention-Deficit Disorder Attention-Deficit /Hyperactivity Disorder specific learning disabilities emotional and behavioral disorders behavioral problems counseling family and its educational influence.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ybgdt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ