Možnosti využití hybridních event marketingových akcí ve vybrané společnosti – Tereza Zmetáková
Tereza Zmetáková
Bakalářská práce
Možnosti využití hybridních event marketingových akcí ve vybrané společnosti
Anotace:
Práce se zaměřuje na možnosti využití hybridních event marketingových akcí ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. V práci jsou položeny teoretické základy pro následnou analýzu hybridních event marketingových akcí ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Prostřednictvím analýzy současného stavu byla v práci odhalena slabá místa, na která jsou zaměřena opatření ke zmírnění nebo odstranění těchto slabých míst zpracovaná …víceAbstract:
The thesis focuses on the possibilities of using hybrid event marketing at ŠKODA AUTO a.s. The thesis presents the theoretical basis for the subsequent analysis of hybrid event marketing events in the company ŠKODA AUTO a.s. The analysis of the current state revealed the weaknesses of hybrid marketing events. The final part of the work contains suggestions for improving or eliminating these weaknesses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zmetáková, Tereza. Možnosti využití hybridních event marketingových akcí ve vybrané společnosti. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Účetní uzávěrka a závěrka, interní a externí audit v podnikatelském subjektu
Lukáš Auerswald -
Přestup chemických látek přes biologické membrány a jeho vliv na interní expozici a rizika u člověka
Katarína Bányiová -
Komunikační audit firmy ČEVAK a.s. a návrh optimalizace interní a externí komunikace
Miluše Kalačová -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Podstata a rozdílné a společné prvky kontroly a auditu
Gerenzel Talykova -
Interní vs. externí růst firmy na příkladu České zbrojovky a. s. a její konkurence
Tomáš Frenzl -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková