Tereza Zmetáková

Bakalářská práce

Možnosti využití hybridních event marketingových akcí ve vybrané společnosti

Anotace:
Práce se zaměřuje na možnosti využití hybridních event marketingových akcí ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. V práci jsou položeny teoretické základy pro následnou analýzu hybridních event marketingových akcí ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Prostřednictvím analýzy současného stavu byla v práci odhalena slabá místa, na která jsou zaměřena opatření ke zmírnění nebo odstranění těchto slabých míst zpracovaná …více
Abstract:
The thesis focuses on the possibilities of using hybrid event marketing at ŠKODA AUTO a.s. The thesis presents the theoretical basis for the subsequent analysis of hybrid event marketing events in the company ŠKODA AUTO a.s. The analysis of the current state revealed the weaknesses of hybrid marketing events. The final part of the work contains suggestions for improving or eliminating these weaknesses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zmetáková, Tereza. Možnosti využití hybridních event marketingových akcí ve vybrané společnosti. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera